przetwarzanie strumieniowe
isbjorn
definicja przetwarzania strumieniowego... nie moge znaleźć nigdzie, google nie znało odpowiedzi, wikipedia też :/ help, potrzebne do szkołyhttp://www.nvidia.pl/page/8800_faq.html:
Przetwarzanie strumieniowe to stosunkowo nowa technologia komputerowa, umożliwiająca równoległe przetwarzanie określonych serii operacji w wielu strumieniach danych z ogromną wydajnością i efektywnością. Rdzeń obliczeniowy procesorów graficznych GeForce 8800 składa się ze 128 pracujących równolegle procesorów strumieniowych taktowanych z częstotliwością 1.35 GHz, zapewniających niezrównaną wydajność w grach. Przetwarzanie strumieniowe jest najbardziej wydajną architekturą obróbki grafiki. Przetwarzanie strumieniowe ewoluowało razem z rozwojem grafiki i architektura procesorów GeForce 8 oferuje nową generację architektury strumieniowej. GeForce 8800 dysponuje zunifikowaną architekturą, w której programy przetwarzające geometrię, wierzchołki i piksele współdzielą zasoby przetwarzania strumieniowego.
w googlach też potrafie takie coś znaleźć :/ widziałem to, to jedno zdanko jest o tym, nie ma konkretów
są książki o tym, może ktoś ma przypadkiem?
Próbowałeś szukać po mechanizmie strumieni? System UNIX w wersji V został wyposażony w mechanizm strumieni (STREAMS).
Przydać się może lektura "Podstawy systemów operacyjnych" (najnowsze jest wyd. 7), A. Silberschatz'a. Rodział 13, Systemy wejścia-wyjścia. Podrozdziały 6 do 8.
We wcześniejszym wydaniu też powinny się już znaleźć.
Angielski wchodzi w grę?
- http://www.freepatentsonline.com/7065781.html
- http://docs.sun.com/app/docs/doc/802...5uc0hak?a=view
- http://portal.acm.org/citation.cfm?i...FTOKEN=6184618
- http://en.wikipedia.org/wiki/Stream_processing
- http://www.inf.uni-konstanz.de/dbis/...REAM-final.pdf